Thursday, 22 September 2011

otak aku beku

lama sgt aku x jengah laman ini....mcm la keje byk sgt...sj aku buat2 sibuk...pada hal x la sibuk sgtttt...

otak aku beku yg betul nya...mmg no idea...entah knp tiba2 rasa nk lawat laman sendiri...ingat ke mati dh ke...rupa2 idup lagi blog aku ni...hehehe...ke..aku yg x pandai bahagi kan masaaa...ehh x jugakkk...

tugas aku ni kejar sana...kejar sini...kdg2 rasa mcm x ckup hari...penat nya bkn main...uugghhhh
nak gelak kata ank2 depa suka tgok aku sdg tido...siap berdengkur n mcm2 bunyi lg yg keluar...depa perasan aku tido dlm kepenatan...yg pelik nya kerja keras...tp duit x de jugakkkk

tahu kan...rezeki yg kita dpt...bkn utk kita sorang je...kta terpaksa agih2 kan utk org lain sama...bykkkk rasa la bykkkk nya...tp kalu dh skit...rasa la sorang skitttt....aku bersyukur...limpah kurnia dr allah ta'alla melimpah ruah utk hamba2 nya yg berusaha tp buat yg berat2 tulang tuuuu.....aaaa bai...bai... la....

raya baru ni...memberi kesan juga...ank2 x de masa bulan poseee....sunyi nya yg amat...x tahu aku nk masak apa...masak pun mcm main pondok2 je...tp bila raya mak ai....dunia ni mcm aku yg punya...semua ank2 balik....yahoooooo...ni betul2 raya....tp x lama x sampai seminggu depa balik pulak...adoi sunyi lagi....x pe la...kita ada tugas masing2....kita bawa je haluan masing2...moga allah sentiasa bersama2 kita....

No comments:

Post a Comment