Sunday 27 March 2011

Satu kesempurnaan...

Memang betul...hidup ini x sempurna kalu kita x d uji....ada suka duka...susah senang...senyum tangis...hilai tawa...Rasa nya sama mcm masakkan jugakkk...campak garam skit...campak gula skit...campak asam keping skit....sedikit serbuk perasa....dulu2 org kata "buh pak aji"...tp skrg dh up skit mcm brand dh ada....

Memang betul... hidup ini x sempurna...kalau tidak ada kehadiran cinta kasih dn sayang dalam diri...
Unik nya "CINTA"...dlm cinta itu sendiri terlalu byk laluan nya...cabang nya...korang perasan x....
1...ada rasa sayang...
2...ada rasa kasih....
3...ada rasa mesra
4...ada rasa ingin di belai dn membelai...aaa...kdg2 rasa mcm ank kucing pulak..hahaha...
5...ada rasa rindu....korang dpt ke bunuh rasa rindu ini???
6...ada rasa benci...
7...ada rasa meluat...masa ni....melintas sj pun dh x sanggup tgk...mai dok sebelah pun rela ku tepisssss
8...???
9...???
10...saat ini sama2...kita pikiaq nuu...

Memang betul...hidup ini x sempurna...kalau kita berserah kpd NYA...YA-ALLAH!!!...beri la aku petunjuk dan hidayah mu...aku mahu " NUR" itu...kesempurnaan x mungkin aku miliki....sekira aku sendiri x berusaha ke arah itu....aku lemah...aku x kuat...
Buka kn lah dada ku...permudah kan segala kerja amal ku...lingdungi aku dari segala unsur yg negetif...

Satu kesempurnaan yg ku cari...izinkan aku...mencari diri sendiri..aku x mahu tersasar di jalan MU....
Aku tahu aku terlalu kerdil....byk khilaf ku...

"KESEMPURNAAN HANYA ADA PADA MU"

No comments:

Post a Comment