Thursday, 31 March 2011

HATI DAMAI LAH....

"MAKAN hati mcm ni...makan hati mcm ni"...."ok la tu...org lain lagi  la mkn tulang je buat sup"....kelakar...kelakar..hahahaha...lupa aku dialog ni dpt dari mana....

Hati kau damai kah...kau raja perasaan...tanpa kau rasa nya hidup ini hambar...kenapa ye org selalu kait kan dgn kau benda2 yg mcm ni...
1...ada hati...
2...suka hati
3...permata hati...
4... jantung hati...
5...kekasih hati
6...bengkak hati
7...hati runsing
8...hati berdebar...
9...hati batu...
10...hati aku malas dh nak cari idea....huhuhu...

KALAU x de hati le kita ni apa akan jd ye...hati ada saat dn ketika kau...
kau terusik
kau terkilan
kau terbuai
kau tercuit
kau terkilan
kau terluka
kau tercalar
tp entah kenapa hati ini x terubat dek kerana rindu pada mu...percayalah....
sesungguh nya sengaja aku x mahu membunuh rasa rindu....aku mahu damai selama nya bersama "MU"

SAAT sujud...aduhhhh kerdil nya aku...mula hati berkata2....sempurna kah aku..pada fizikal nya mmg tiada langsung cacat dn cela nya...semua perfect....Alhamdulillah..kesempurnaa ini lah agak nya yg membuat aku rasa aku di beri 1 tanggongjawab yg maha hebat...

KETAHUILAH HATI...hingga saat ini aku masih mencari "NUR"...sungguh pun aku menapak perlahan...aku x lupa toleh ke belakang...byk yg aku tertinggal rupa...sisa2 yg hanyir biar aku tinggal...ada lagi sisa harum...jom ikut aku melangkah....BIAR aku bertahtih dulu...aku nk kutip sedikit2...hati ku kau mengorak lah senyum...ada bekalan yg aku bawa ni.....

HATI.damai lah...mengorak la senyummmmm sebenar nya aku x sendirian kini....
"DIA" sedia memayungi ku selama ini....
ALHAMDULILLAH.....

No comments:

Post a Comment